Thursday, February 15, 2007

روزگار ما



من همیشه آدم فضولی بودم . هنوز هم هستم . همچین سر از طرز کار هر وسیله توی خونه در میاوردم که ....بیشتر چیزهای خونه از دست من خراب بودند!! خب البته بعضی هاشون رو میتونستم درست کنم . این مقدمه بود برای اینکه ماجرای امروز رو تعریف کنم

از آخر هفته پیش تصمیم گرفتم که دیگه توی این شرکتی که الان هستم کارم رو ادامه ندم. خیلی برام سخت بود این تصمیم رو بگیرم اما امین سفت پشت سرم ایستاد و گفت چرا از آخر ماه ؟ از همین الان نرو . برای اینکه اون تنها کسی هست که میدونه این چند ماه چقدر به من سخت گذشته . یک کمش رو برای دو سه تا از دوستام تعریف کردم اما فقط امین جزئیات رو میدونه . خب من هم به خونه نشستن عادت ندارم و تازه داره برنامه هامون روی روال میفته برای همین شروع به گشتن دنبال کار کردم . اولین جائی که رزومه فرستادم باهام تماس گرفت و مصاحبه اش رو هم پای تلفن انجام داد و گفت نمونه کارهات رو برای ای-میل کن و ازم پرسید که اگه کار داشته باشیم میتونی اضافه کاری کنی ؟ گفتم نه برای اینکه من دو تا بچه دارم و کسی رو ندارم ازشون مراقبت کنه . چند روز بعد زنگ زدم نتیجه رو بپرسم خیلی محترمانه باهام حرف زدو گفت ما خیلی وقتها لازم میشه که زیادتر از حالت عادی بمونیم برای همین با عرض معذرت " نه " . خب معلومه که آدم به این راحتی به نتیجه نمیرسه . شر.ع کردم به گشتن و دیدم یک شرکت خوب که میشناسیمش آگهی داده که رزومه بفرستین اما پورت فولیوتون رو هم به صورت الکترونیکی با رزومه بفرستین !! جل الخالق اینو چکارش کنم ؟ یادمه پسر دائیم توی ایران یک بار به من گفته بود یاد گرفتن پاور پوینت ده دقیقه وقت میخواد !! من هم هیچوقت لازم نشد یاد بگیرم برای همین هیچ وقت امتحانش نکردم . امشب گفتم برم ببینم چه جوریه . ظرف شاید یک ربع قلقش اومد دستم اما مشکل اینه که من میخوام نقشه بگذارم که با فرمت عکس نیست برای همین هم رفتم توی اتوکد و یک کم باهاش کلنجار رفتم و دیدم میتونم نقشه ها رو به فرمت تیف در بیارم بعد توی
Acdsee
اون به جی پگ در آوردم و .....ا
تمام
اگه بگم که حالت کریستف کلمب رو دارم وقتی آمریکا رو کشف کرد دروغ گفتم فکر کنم از اون خوشحال ترم
پیش به سوی پورت فولیوی الکترونیک

14 comments:

Anonymous said...

سلام

براتون آرزوی موفقیت می کنم. انشاالله محل کار بعدی همونی باشه که دوست دارید توش مستقر بشید و ادامه بدید.

راستی یک پیشنهاد: اگر فایل پرتفلیوتون خیلی بزرگ شد و ارسالش با ایمیل راحت نبود می تونین اون رو برای من بفرستید و من آپلودش کنم توی اکانت هوستینگی که دارم و لینکش رو براشون بفرستید.

تعارف هم نکنید. هر چند بار هم خواستید ادیتش کنید و دوباره بفرستید من دوباره براتون آپلودش می کنم.

تهرانتویی

Anonymous said...

امیدوارم کار بعدی بهتر باشه . راستی واسه تبدیل فرمت راه ساده تر هم هست . ولی این راهی که خودتون رفتید ابتکاری تره !
راستی دیگه فیلتر نیستیدا
:)

Anonymous said...

درود
من بازم پيداتون كردم خسته نباشين . ميشه بگين چرا مسدود شدين؟ منو اواره كردين با اين مسدود شدنتون . اما فكر كنم بازم مسدودتون كنن چون من بازم اومدم كه بگم شرم بر جمهوري اسلامي .
بدرود

Anonymous said...

من فكر ميكردم فقط خودمم كه نميتونم توي يه محيط كاري زياد دوام بيارم ولي الان ميبينم اغلب آرشيتکتا اين جوري هستن ، حالا هر کسي به يه دليلي . توي دوستاي دانشگاهي خودمم هم خيلي ها رو ديدم که يه جا بند نميشن و مدام در حال تغييير محل کارشون هستن . خودمم همين طورم . ميبينم که شما هم ايطوري هستي . البته گفتم که دلايل کاملآ متفاوته .

Anonymous said...

salam khobi ? man khobam . upidam , dost daram hame khaterateto bekhonam ama vagt nemikonam !!
bacheha ro bebooss ! omidvaram kare khobi pida koni aziza .

Anonymous said...

خیلی بیکاری بده. امیدوارم زودتر کار مورد علاقه تون رو پیدا کنین.

Anonymous said...

درود
خسته نباشين ايران الان داره نمنمك بارون مياد ازاونجاييكه نسبت به بقيه خواننده هاي اين وبلاگ عقبترم ميخواستم در مورد مطلبيكه درباره يهوديافرموده بودين بگم كه:نزارين اين حس درونتون جون بگيره و قوي بشه اگه جدي شد اونوقت عذاب جون ميشه. اگه اين حس ريشه دووند ورشد كرد ديگه ناجور ميشه . دوسشون داشته باشين كه بهتون ثابت ميكنن شما مث اونا نيستين و اتوپياي شخصي شما سر جاش ميمونه با همه شكوهش
پايدار باشيد
بدرود

Anonymous said...

سلام . اين اراده تون ستودني و مطمئنم باعث موفقيتتون ميشه . براتون آرزوي سلامت و موفقيت مي كنم

Anonymous said...

http://www.iranbbb.org/news_index.php?news_number=3562
doroood
hamsare ahmade batebi robude shod ba pedare ahmad mosahebeii tartib dadim beshnavidهمسر احمد باطبي توسط پاسدارها ربوده شد به لينك بالا مراجعه كنيد و مصاحبه را بشنويد

Anonymous said...

http://www.iranbbb.org/news_index.php?news_number=3562

Anonymous said...

سلام.مرسی استعداد.شغلت چه ایرادی داشت؟

خانم میم said...

دوست عزیز که نوشته بود احساس تنفر از کلیمی ها نکن . من واقعا نه میخوام این احساس رو داشته باشم نه اینکه دارم . اون ماجراایی که تعریف کردم عنا برام اتفاق افتاده بود اما از اون طرف هم گفتم که معلم شادمهر هم کلیمی هست و به اندازه دنیا بهش مدیونم انقدر که خوب با شادمهر تا کرده و براش زحمت کشیده . توی همه شهر و دین و کشوری هم خوب هست و بد هست و هم رفتارهایی که به نظر یک شخص دیگه عجیب و غیر منطقی بیاد

خانم میم said...

در مورد اراده با نازنین موافقم . الان دوتا آقای همکار دارم که از دست این مدیر و برادر گرامیش کاردشون بزنی خونشون در نمیاد اما هیچ کدوم اراده اینو ندارن که حتی یک رزومه به جایی بدن . اما در مورد استعداد واقعا فکر نمیکنم پاور پوینت خیلی چیز استعداد طلبی !!! باشه
نمیدونم امروز چرا اینقدر قلنبه حرف در میکنم !!!ا

Anonymous said...

خوب معلومه که باید خوشحالتر باشی. اون بیچاره با عرض معذرت یک جای خودش را پاره کرد تا رسید به آمریکا!! به هر حال امیدورام که موفق باشی و کاری که مناسب و رضایتبخشه پیدا کنی. خونه نشینی بد دردیه به خصوص وقتی که بچه ها میرن مدرسه و در مورد پست قبلی که باید بگم من خوشبختانه مشکلی نداشتم و بدون فیلترشکن به این خونه رسیدم. خوب باشی.