Friday, May 4, 2007

بازم سالگرد



خب چیه ؟ خودم هم میدونم که که با یک غوره سردیم میکنه و با یک مویز گرمیم . خودم هم میدونم که آدم با ظرفیتی نیستم . با یک موفقیت ، کلی خوشحال میشم و با یک شکست کوچیک کلی حالم گرفته میشه . خدا رو شکر الان خوبم . توی نظر خواهی پست قبلی نوشتم که فکر میکنم تا سال تحصیلی آینده کج دار و مریز همینجوری بگذرونم . خوشبختانه میتونم ادعا کنم که توی این مدت کار میکردم چون یک کارهایی دارم میکنم . بیشتر توی خونه یک کمی طراحی و یک مقدار زیادی نقشه کشی دارم . اما خب بالاخره کاره . دیروز مرلین بهم گفت حاضری نقشه کشی سازه انجام بدی یکی از دوستای من که مهندس سازه است کلی کار داره . گفتم نه حاضر نیستم چون چیزی ازش یاد نمیگیرم و الان اونقدر نیاز مالی ندارم که فقط بخوام برم سر کار . همین کار گهگداری که دارم برای تو میکنم بیشتر برام ارزش داره تا یک کار بیربط به رشته ام . گفت راست میگی . یعنی برام نوع کاری که میکنم مهمه . هیچ وقت فقط به خاطر از خونه بیرون زدن و یا پول کار نکردم . همون شرکتی که 4-5 ماه بودم . کسی باورش نمیشد وقتی گفتم که استعفا دادم . میگفتن پشیمون میشی . خدا رو شکر حتی برای یک لحظه تا حالا پشیمون نشدم .کار باید آدم رو راضی کنه . خلاصه این از این .

امروز سالگردمونه . چه سالگردی ؟ سالگرد ورود به کانادا . پارسال همین روز ساعت حدود 5 بعد از ظهر وارد فرودگاه پیرشون تورنتو شدیم . مهاجرها میدونن که یک سال اخیر برامون چه جوری گذشت اما خدا رو شکر گذشت . چقدر کار کردیم اینجا . کارت بیمه مون رو گرفتیم ، گواهینامه گرفتیم ، ماشین خریدیم ، بچه ها رو مقداری جا انداختیم ، برای زبان یاد گرفتن تلاش کردیم ، کاریابی یاد گرفتیم ، کلی روابط جدید ایجاد کردیم و البته کلی دوست جدید پیدا کردیم . فراز و نشیب زیاد داشتیم اما خب به جلو رفتیم . خوبه خدا رو شکر

امروز که به مرلین گفتم امروز سالگرد ورودمونه گفت ببین توی یک سال گذشت چقدر شرایطتون فرق کرده ؟ گفم خیلی . گفت مطمئن باش سال دیگه هم با امسال فرق خواهید داشت
خدا کنه که به جلو باشه
خدا رو شکر

12 comments:

Anonymous said...

درود
خسته نباشين و سالگرد رهايي از اسارت بردگيتون مبارك باشه از طرف من به امين هم تبريك بگين جاي بسي خوشبختيه كه اوولين كامنت شبانه را براي اين پست ميذارم .
پيروز بهروز وبه قول مرلين هميشه رو به جلو باشين بدرود
علي از ايرانihttps://www.iranbbb.org/comment_overview.php?currentpage=1ranaziza....@yahoo.com

Anonymous said...

سلام
چه جالب !
که من بعد از یک سال دوباره نوشته هاتون رو دارم میخونم
بعید میدونم شما من رو یاددتون باشه
اما من حتی یکی از عکس های آرتا و شادمهر رو دارم (البته با اجازه..) و هر وقت میبینمش یاد شیرین زبونی های شادمهر و دلبری های آرتا میافتم
خوشحالم که این یک سال رو با همه سختی هاش پشت سر گذاشتید امیدوارم که همیشه موفق باشید
در مورد کار هم باهاتون موافقم ...راستی یادم اومد که هم رشته بودیم
شاد و موفق باشید

Anonymous said...

سالگرد مهاجرتتون مبارک و از صمیم قلبم آرزو می کنم
سال دیگه از امسال هم خیلی بهتر باشه
دوتا
گلت رو ببوس

Anonymous said...

سلام . سالگرد مهاجرتتون مبارك باشه و اميدوارم روز بروز براي رسيدن به اهدافتون موفقتر باشيد . گلهاي قشنگتون رو ببوسيد البه از طرف من

Anonymous said...

تبریک می گم. هم سالگرد ازدواجتون رو هم ورودتون به کانادا. خوشحالم که توی این یک سال اینقدر راضی بودین و امیدوارم سال دیگه از این هم بهتر باشه.

Anonymous said...

وای، چه زود یکسال گذشت. یه چشم به هم زدن. البته مطمئنم برای من اینجوری بوده و شرایط برای شما کاملآ متفاوته. امیدوارم سال دیگه وقتی داری پست سالگرد دوم رو مینویسی اوضاع از اینی که الان هست هم بهتر باشه.

خانم میم said...

مرغ دریایی عزیز معلومه که یادم میادت اما کامپیوتر ما چند باری فورمت شده و من بیشتر فوریت هام رو از دست دادم میشه آدرس وبلاگت رو بگذاری ؟

Anonymous said...

مهسا جان سالگرد مهاجرتان را تبریک میگم.واقعا همینطوره اگر پشت سرتون را نگاه کنی می بینی که یک سال تجربه اندوزی کردید و در جهت پیشرفت گام برداشتید.
امیدوارم همیش خوش و خرم باشید.
ژیلا

راستی در مورد سیستم بهداشت و درمان کانادا چیزهای خوبی نشنیدم ایا شما در رابطه با بچه هایتان به مشکلی برخوردید؟ )

Anonymous said...

وااااااااااااااای یک ساله صدات رو نشنیدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:(
:(
:(
چقدر زیاد !!!!! حسن هم همینو میگه میگه خیلی وقته با خاله مهسام حرف نزدم !!!!!
امیدورام مهاجرت براتون سبب خیر و برکت بشه و همینطور الفت و خانواده دوستی ایرانی در شما همیشه همیشه زنده و پابرجا بمونه .
فدات

Anonymous said...

مهسا جان این لینک مرغ دریاییه !
http://nazli-va-dostan.persianblog.com/
امیدورام این دفعه پست بشه چون چند بار سعی کردم و نشد .

Anonymous said...

ایشالله که همیشه پیش به سوی جلو باشید
من خیلی از پست هاتون رو خوندم و برام جالب بود احساس مسئولیتتون نسبت به بچه ها و نسبت به کارتون
امید وارم همگی کنار هم خوش باشید

Anonymous said...

دوباره سلام

من مجارستان زندگی میکنم
شهر بوداپست

لینک هم که دیگه پیدا کردید
شرمنده اگه به زحمت افتادی

مرسی مامان سپید بابت لینک :*