Thursday, January 4, 2007

شاخ غول



خب با سلام به همگی اینجانب در تعطیلات سال نو مسیحی شاخ غول رو شترق شکستم و گواهینامه
رانندگی کشور کانادا رو گرفتم . هورااااااااااااااا
آخیش احساس میکنم یک باری از روی دوشم برداشته شد . من به اینکه فقط امتحان آئین نامه رو بدم راضی بودم اما وقتی رفتم اونو دادم پر رو شدم و زود دنبالش رو گرفتم و امروز امتحان شهر رو دادم و در حالت ناباوری قبول شدم . البته اصولا امروز روز پر سگ دوئی بود . صبحش هم رفته بودم همون موسسه ای که کلاسهای اطلاعاتی برگزار میکرد و منو به کار معرفی کرده بود که یک مشاوره بگیرم در مورد آپ دیت کردن رزومه ام و بعدش رفتم یک چرخ خیاطی خریدم ( قبلا چرخ خیاطی خریده بودم اما خوب نبود و پس دادم برای همین دوباره رفتم یکی دیگه خریدم ) و بعد اومدم خونه و یک نهاری خوردم و امین که از صبح در حال بچه داری و نهر درست کردن بود بچه ها رو برداشت برد دکتر برای تکمیل واکسیناسیون آرتا و منهم رفتم برای امتحان رانندگی و دیگه الان که آخر شبه هر دو در حال وا رفتم هستیم از شدت سگ دو اما .... تازه باید بشینیم و یک کم کارهایی که با کامپیوتر داریم انجام بدیم و خونه رو مرتب کنیم و روی رزومه و پورت فولیومون کار کنیم و یک کم درس بخونیم * و غیره
اما خب وقتی یک پیشرفت کوچولو توی کارمون میاد ، خب انرژی میگیریم
خدا رو شکر

یک چیز بی ربط
اگه یک دوست کاری بکنه که شما از دستش ناراحت بشین چه میکنین ؟ احتمالا اگه اون کار کوچیکی بکنه یا بهش گله میکنین یا ازش میگذرین و اگه کار خیلی بدی بکنه قطع رابطه میکنین . منهم همینطور . اگه یک دوست دیگه همون رفتار رو با شما بکنه چه میکنین ؟ شما رو نمیدونم اما من نگاه به خودم میکنم تا ببینم چه کردم که دوستام همچین رفتاری باهام دارن . حتما خودم یک تقصیری دارم . حداقل تقصیر اینه که جوری رفتار کردم که به انها اجازه دادم با من بد رفتار کنن

یک چیز بی ربط دیگه
مهم نیست چه روز هفته باشه ، ما به هر حال دردسر داریم . تمام 5 روزی که بچه ها باید برن مدرسه باید غر شادمهر رو تحمل کنیم که چرا تعطیل نیست و اون دوروزی که تعطیله باید ناراحتی آرتا رو تمل کنیم که چرا تعطیله و نمیتونه بره مدرسه !! فعلا که مدتهاست باید جوابگوی آرتا باشیم و امشب وقتی شادمر فهمید که از تعطیلات 3 روز دیگه بیشتر نمونده از ناراحتی اشک تو چشماش جمع شد


راستی در مورد درس خوندن * باید بگم که هیچ درس جدی ای خونده نمیشه . ما در مورد کار خودمون در اینجا خیلی کم اطلاعات هستیم و تازگی یک کتاب خیلی خوب برامون رسیده که به نحو قابل ملاحظه ای در مورد نحوه ساختمان سازی توی این مملکت بهمون اطلاعات میده و شبها میشینیم به خوندن این کتاب و نگاه کردن به تصاویرش و یادداشت برداشتن تا با سواد دار بشیم .همین

4 comments:

Anonymous said...

گواهی مبارک باشه. می تونین تا موقعیکه خودتون ماشین بخرید، برای آخر هفته ها ماشین کرایه کنید و رانندگی در این شهر و اطراف اون رو امتحان کنید. خیلی خیلی راحت تر از تهرانه و اعصابتون خرد نمیشه.

در مورد درس باید گفت سیستم زگهواره تا .. اینجا شدیدا جاریه و باید مرتب بروز باشید و دایما در حال مطالعه و یادگیری.

سطح تخصصی اینجا با ایران خیلی فرق می کنه (حالا به تفاوت استاندارد ها کاری نداریم) و دلیل بالاتر بودنش هم این جو عمومی برای یادگیری پیوسته و دایمی است.

تهرانتویی

ninijoon said...

سلام مبارك باشه كه گواهينامه گرفتي . انشاا... همينطور پيشرفت كني تا آخر . ديگه اينكه من حتما" علت رو ميپرسم و بعد اگه به نظرم ناراحت شدنشون منطقي بياد بهشون كمك ميكنم تا رفع بشه و اگه نشد ديگه برام مهم نيست . و ديگه اينكه كلي برام برخورد شادمهر و آرتا با مدرسه جالب بود . هميشه موفق باشي

Anonymous said...

bah bah mobarake ,, maloom kheyli sareton shologh bood ... zang zade boodam ke biam bebinamet ama nashod ,, harvaght sareton khalvat shod tamas begirid khoshhal misham ,,

Anonymous said...

مبارک باشه خانوم . خوش به حالتون که اونجا به این کتابها دسترسی دارین . دانشگاه ما هم کتابهای خوبی داره ولی چون اینا رو خیلی گرون خریده از کتابخونه بیرون نمیده . حالا کی حالشو داره پاشه بره دانشگاه تو کتابخونه بشینه کتاب بخونه ؟ فعلآ بهترین مرجع همون مجله معماره که میاد در خونه . البته هزینش یه کم زیاده .