Monday, January 8, 2007

نگران نباشین



خب من اومدم به ملت همیشه در صحنه ایران بگم که تا منو توی این کشور دارین غم ندارین . هر جا میشینم یک ذره از ایران تعریف میکنم و ملت با چشمای گرد بهم نگاه میکنن که مگه میشه ؟ . با همکار کانادائیمون نهار رفته بودیم بیرون . نمیدونم چی شد که حرف کشید به قوانین طلاق . گفت سالها پیش من یک همکار ایرانی داشتم که یک روز بدون هیچ خبری نیومد سر کار و یک هفته گذشت دیدم خانمش اومده شرکت و منو قسم و آیه میده که شوهر من کجاست ؟ و بعد از چند وقت فهمیدیم که مرده بچه ها رو برداشته و برده ایران و این زن رو بدون خبر و پول و هیچی اینجا ول کرده . بعد گفت ببینم طبق قوانین ایران شوهر به چه دلیلی میتونه زنش رو طلاق بده ؟ گفتیم با هیچ دلیلی . باید قیافه اش رو میدین . بعد گفتم ولی یک مقدار زیادی پول باید بده اگه دلیلی برای طلاق نداشته باشه ( به خدا نمیدونستم مهریه رو چه جوری تعریف کنم ) گفت این که خیلی بده زندگیش رو آدم با پول نگه داره . گفتم خوب نیست اما وقتی همه حق با مرد هست این هم یک جور حق برای زنه .
برگشت به همکارهای مردمون گفت شما برای چی اومدین کانادا . به نظر میرسه ایران کشور مردهاست ؟
خلاصه گفتم که من تا اینجا هستم نمیگذارم یک نفر فکر کنه که ایران جای بدیه و خدای نکرده قوانین بی معنی ای داره و هیچ نگران نباشین

No comments: