Saturday, March 10, 2007

اعتراض به سیصد



خب بعد از مدتها که با خودم کلنجار رفتم که من که این فیلم 300 رو ندیدم برای چی براش اعتراضیه بنویسم با دیدن چند تا عکس ازش فهمیدم که اوضاع خیلی خرابه و رفتم و پتیشن رو امضا کردم . رتبه بندیش رو هم رفتم و بهش
F
دادم . حالا هم از شما خواهش میکنم به این قضیه بمباران گوگلی کمک کنید

300 the movie

قضیه این بمباران برای اونهایی مثل من که زیاد چیزی ازش نمیدونن اینه که اگه زیاد روی این لینک کلیک کنید این صفحه در موتور جستجوی گوگل میره صفحه اول و هر کس برای این فیلم سرچ کنه با این صفحه مواجه میشه که دوستامون درست کردند و اعتراضیه ای به این قضیه است . خب نیازمند یاری سبزتان هستیم
موفق باشید

3 comments:

Anonymous said...

سلام . در مورد پست پائيني اميدوارم كه هركدوم كه به صلاحته درست بشه . اونيكه بيشتر راضيت ميكنه برات بهتره . اميدوارم موفق باشي . در مورد اين پست هم چشم .

Anonymous said...

درود مامان مهسا حال و روزتون هميشه كه اميدوارم سبزتر و اوقاتتون طلاييتر از هميشه باشه. مامن مهسا فرموده شما راتا حالا كه غروب دوشنبه س براي 50-60 تا از دوستان فرستادم اما اميدوارم كه همشون يه رگ از زگايي كه تو بدن مامان مهساس را داشته باشن
پايدار ايراني و ايران
علي- ايران iranazizamjanamfadayeto@yahoo.com

Anonymous said...

دیشب آی به یادت بودم آی به یادت بودم
و خیلی دلم می خواست باهات حرف بزنم