Thursday, March 29, 2007

اخبار خوب



سلام به همگی . من خوشحالم .دو روز بعد از سر کار رفتن امین اون کسی که باهام مصاحبه کرده
بود با من تماس گرفت و گفت یک کاری داره که باید من انجام بدم . بیشتر فکر کنم میخواست کارم رو ببینه . من هم شروع کردم و بیشتر توی خونه کار رو انجام دادم . دیشب هم تموم شد . امروز زنگ زد که یک کار دیگه هم دارم که بهت بدم که میرسونه که توی کار قبلی موفق بودم و این برام مهمه . از اون طرف هم با مرلین ( همون خانم آرشیتکتی که راهنمای من و امین بوده و بهمون کتابخونه و دراور داده ) صحبت کردم گفت از ظرف انجمن معماران انتاریو بهش یک کار دادن که برای راهنمائی تازه واردها یک دفترچه راهنما بنویسه و گفت که از من کمک میخواد چون خودم یک تازه واردم و خوب میدونم تازه واردها به چه اطلاعاتی احتیاج دارند . اونو هم قبول کردم . باید امین که اومد خونه باهاش مشورت کنم . فکر کنم برای من با داشتن این دوتا وروجک بهتره که فعلا اینطوری به کار ادامه بدم و دنبال کار 9 تا 5 نباشم . هم پیش بچه ها هستم و هم چیز یاد میگیرم و ارتباطم با بازار کار قطع نیست . خیلی خوشحالم . واقعا تا اینجا خوب پیش اومده . خدا رو شکر
اونهایی که توی راهین برای اومدن ، حسابی دلگرم بشین
بیشتر برای این ، اینا رو نوشتم

8 comments:

Anonymous said...

خدا رو شکر! جوینده یابنده است!
خوشحالم که اولین تبریک رو من گفتم

انشاالله روز بروز موفق تر و بهتر و خوشحالتر باشید

تهرانتویی

Anonymous said...

سلام مامان مهسا ، نميدونم اما فكر كنم بيشتر از خودت كه خوشحال باشي؛ اوناييكه دوسِت دارند الآن خوشحالن. منكه دارم پر در ميارم. پس سال 86 سال خوبيه چون از بهارشِ پيداس كه برات اومد داشته.دلم ميخواد بدونم امين كه بيشتر از همه ما دوسِت داره تا حالا با دمش چند تا گردو شكسته؟ امين خان سال نو خجسته و شادو پرنشاط باشه واستون.
بدرود
IRANAZIZAMJANAMFADAYETO@YAHOO.COMعلي درون مرزي

Anonymous said...

بازم سلام به اين تهرانتويي هم يه چيزي بگم و برم . تهرانتويي تو يه حال به خصوصي هستي كاش يه روانپزشك بودي وبلاگ و سايتت كه به كنار كه خيلي عاليه اما همين كامنتايي هم كه اينجا ميگذاري خيلي به ادم اميد ميده . خيلي روح ادمو تازه ميكني، كلا يه جوري مينويسي كه ادم غماش يادش ميره و انگار يه روزنه اميدي واسه ادم واميشه. نميدونم شايد من اينطوريم. ميگم كه نميدونم
iranazizamjanamfadayeto@yahoo.com
علي درونمرزي

Anonymous said...

مهسا جان سلام
خیلی خیلی خوشحالم از اینکه همسرت و خودت توونستید شغل مناسب تخصص اتان را پیدا کنید. انشا الله که موفق های بعدی هم در انتظارتون باشه.
من سرگرم عید دیدنی و مسافرت بودم و نتوانستم زودتر مطالب جدیدت را بخوانم. از ایمیلت هم تشکر می کنم .
راستی انجا مراسم سیزده بدر اجرا میشه یا نه؟!!
دوستدار شما ژیلا

Anonymous said...

س لام مینا جون سال نو مبارک خیلی خوشحالم که کار به این خوبی گیر آوردی! از خوندن ÷ستهای نخونده هم کلی لذت بردم!

Anonymous said...

با اجازه صاحبخانه می خواستم مراتب تشکرم را از علی آقای عزیز که ابراز محبت کرده اند اعلام کنم.

تهرانتویی

Anonymous said...

چه خوب، تردید ندارم چند وقت دیگه حسابی تو کار جا میوفتین.

Anonymous said...

مهسا جون سلام
اول از همه سال نو مبارک.دوم اینکه خیلی خوشحالم که زندگی قدم به قدم داره باهاتون راه میاد و لذت دوباره ساختن زندگی رو می چشین.امیدوارم همه چیز خوب پیش بره.از دور خودت و گلها رو می بوسم و به آقای امین هم از طرف من و همسرم خیلی سلام برسون و عید رو تبریک بگو.