Monday, March 5, 2007

کتاب



یک هفته نیست که خونه نشستم . خیلی کار داشتم که انجام دادم و دارم انجام میدم . کار بانکی ، مدتها یک خرید درست و حسابی برای خونه نرفته بودم امروز ترتیبش رو دادم . یک مقدار تلفن زدن و پیگیری دارم که کم کم میکنم . حوصله ام سر نرفته اما خیلی دلم برای کتاب خوندن تنگ شده . میترای عزیزم چند بار تا حالا گفته برات کتاب بفرستم اما اون موقع وقت خوندنش رو نداشتم و الان هم میترسم به اون یا یک نفر دیگه زحمتش رو بدم ( با این پول پست وحشتناک ایران ) و وقتی به دستم برسه که تمام وقت مشغول کارم و نمیتونم بخونم . یک کتاب که مربوط به کار من و امین بود سفارش دادیم . نمیدونم کی میرسه اما اگه اون هم بود خوب بود . ....چرا به یاد کتابخونه نبودم ؟ اونها حتما کتاب فارسی دارن برای خوندن . فردا حتما سر میزنم . اوضاع بد نیست جز اینکه امین به خاطر اینکه سر کاری هست که براش پول نمیگیره مجبوره بعد از اون کارش بره سر یک کار دیگه و شبها دیر میرسه خونه . دو هفته دیگه بیشتر نمونده از کارش . امیدوارم این کار دومش کنسل بشه که به روحیه هیچ کدوممون اینجوری کار کردن نمیخوره . خبری هم از کار برای من نیست . بر خلاف اون دفعه که اصلا دنبالش نبودم و یکهو کار پیدا شد الان خیلی دلم میخواد کار پیدا کنم . البته نه هر کاری، میخوام واقعا مربوط به رشته ام باشه و توی شرکت معتبری باشه که نوع کار اینجا رو یاد بگیرم . میخوام ایندفعه سخت بگیرم . البته اگه خیلی طول بکشه مجبورم کوتاه بیام اما امیدوارم که اینطوری نشه .
راستی مد گرامی MED خواسته بود بهش لینک بدم . بابا لینک من که قابل نداره اولا که لینکشون همین کنار صفحه است به اسم پرسه . بعدش هم اینکه این هم لینکش . در ضمن ایشون از آرشیتکتهای خالصه که من ارادت خاصی به این نوع خلوص در این رشته دارم . خب خالصیش رو از کجا فهمیدم ؟ از لینکهایی که کنار صفحه وبلاگش داده ، از نوشته اش و ... میفهمم که مثل من با رشته اش کار نمیکنه داره باهاش زندگی میکنه و خیلی برام باارزشه . امیدوارم موفق باشه

5 comments:

Anonymous said...

اميدوارم هر چه زودتر كاري رو كه متناسب با رشته ات باشه و تازه جاي خيلي خوبي هم باشه گيرت بياد . واقعا" برات دعا ميكنم . به شرطي كه وقتي منم اومدم تو هم براي من دعا كني

Anonymous said...

سلام.چقدر دلم برات تنگ شده
مدتی بود که نبودم
از فسقلی ها ننوشتی
تو خونه موندن کیف داره؟

Anonymous said...

سلام مهسا جون . وبلاگ قبلیت فیل تر شده بود . ممنون سر زدی . دختر و پسر گلت خوبن ؟ امیدوارم هر چه زودتر کار دلخواهت رو پیدا کنی و روزگار کاملا بر وفق مراد بگرده . راستی دوست جون بیا ادامه پست قبل رو هم نوشتم ، می خوام روش بحث کنیم . خوش باشی .

Anonymous said...

دعوت از تمام ایرانیان برای امضاء اعتراضیه علیه فیلم 300 که در آن از ایرانی ها عده ای دیو و هیولا ساخته است در نقش دشمن بشریت و آزادی

http://www.petitiononline.com/wpci96c/petition.html

Anonymous said...

سلام سلام اسم دختر من هم آرتاست چه جالب کلی هیجان زده شدم یه هم اسم پیدا کردم اما آرتای من کوچیکتره آخر 82 به دنیا اومده هورااااااا یه دوست هم سنhttp://artajoonam.persianblog.com/