Tuesday, December 19, 2006

آسیا


یک مهمونی توی لابی خونمون به مناسبت کریسمس برگزار شد . معلومه که رفتیم ! ایرانی بازی در آوردیم و یک زن و شوهر از دوستای خوبمون رو هم دعوت کردیم . جای همگی خالی خیلی خوش گذشت . آرتا که یک پسر بچه تقریبا همسن خودش رو پیدا کرده بود و هی با هم میرقصیدن و هم رو بغل میکردن و میبوسیدن (این برادر و پدرش هم اومدن اینجا بی غیرت شدند!!!!!) .شادمهر هم با یک پسر همسن خودش دوست شده بود . بعد از اینکه دوستامون رفتند من هم با مامان اون پسری که با شادمهر جور شده بود نشستم به صحبت . هر دوشون خیلی بور بودند و به اروپائی ها میخوردند . ازش پرسیدم کجائی هستین ؟ کفت اهل بلغارستان هستیم . گفتم معلومه که اروپایی هستین . بعد اضافه کردم همونطور که معلومه ما هم آسیایی هستیم . یکهو دیدم چشماش از تعجب گرد شد که مگه شما آسیایی هستین ؟
گفتم بله
گفت پس شما ایرانی نیستین ؟!!!!ا
گفتم خب چرا ایرانی هم هستیم
گفت مگه آسیایی ها چینی ها و کره ای ها نیستن ؟
گفتم آهان پس بگو چرا تعجب کردی . خب اونها هم مال آسیا هستن ما هم مال آسیا هستیم . اونها خاور دورهستند و ما خاور میانه اما خب همش آسیاست .

کم مونده بود بگه اگه آسیایی هستین چرا چشماتون این شکلی نیست !!!!ا

5 comments:

Anonymous said...

:D
حالا چرا چشماتون اون شکلی نیست!!!؟؟؟؟

Anonymous said...

lool ... 2ta neveshteye akhaarr badjoori racism mizane ,,jk,,mamolan be maha voygolanzj middle east !!!

Anonymous said...

mahsa joonam na to taghsir dashti na khanome akhe inja faghat chesh badoomi ha ro be asian mishnasan.ma ha hamoon middle east hesab mishim.

beboos oon do ta jigare gherti ro.

Anonymous said...

بامزه بود کلی خندیدم راستی چرا چشمهای ما اونجوری نیست؟! شاید اگه بود حال و آینده مون بهتر میشد؟! از دو تا پست قبلی هم خیلی خوشم اومد . اما بعد در مورد گیج منگولی پرشنبلاگ به نظر خودم هم خیلی حیف شد. اما دات کام برقراره و اونجا چشم براهتم شب یلدا و کریسمس هم مبارک تعطیلات خوش بگذره تمام اعضای خانواده رو ازطرف من ببوس!.

Anonymous said...

خوبه كه چشامون اون جوري نيست لااقل هويت متفاوتي نسبت به اونا داريم .
شب يلداي خوبي داشته باشي !
الان ساعت 8 و نيم صبحه حدودا شايدم كمي زودتر به يادت دارم اشترودل ميخورم !!!!! كله سحري !!!! و وبت رو ميخونم . :))
به ياد اون اشترودل خوشمزه ايي كه درست كردي !:)
موضوع بستري شدنم مربوط به افت فشار دوران مامانونه گيم بود كه كمي جدي شده بود ولي خوشبختانه به خير گذشت .
راستي سونو هم رفتم :)
پسره اين يكي هم پسره !!!!
احتمالا خدا هم منو نفرين كرده !!!!
:))
شوخي
ميگند اونايي كه سه تا دختر رو بزرگ ميكنند بهشت بهشون واجبه !
اونايي كه سه تا پسر بزرگ ميكنند چي ؟؟؟؟!!!!