Wednesday, December 27, 2006

wnetwork





سلام به همگی
خب با یاری سبز گلدونه جون قراره این نقطه بره سر جاش.
حالا ببینیم درست میشه یا نه
خب یکی از شبکه های تلویزیونی که من اینجا مشتریش شدم اسمش هست
w network
که مخفف
woman network
هست .
برنامه ها کاملا زنونه است . دکوراسیون خونه . تغییرات کلی و جزئی توی خونه به منظور فروش بهتر اون . فیلمهای خانوادگی و یکی از بهترینهاش اسمش هست
style by jury
داستانش از این قراره که یک سری ژوری دعوت میکنن پشت یک آئینه دوطرفه میشینن و بعد یک خانم رو دعوت میکنن که برای یک برنامه تلویزیونی با به صحنه و اون میاد و فکر میکنه از این برنامه هایی هست که میخوان همش حرف بزنن و یک کم با این خانم حرف میزنن و بعد میگن خب ما یک خبر برات داریم. تو در حال بررسی توسط ژوری ما بودی و یکهو چراغ پشت آئینه رو روشن میکنن . بیچاره که اولش زهره اش آب میشه . بعد فیلمی که از ژوری در طی این صحبتها گرفتند رو بهش نشون میدن . اونجا هم مثلا ژوری میگن که موهاش خیلی بده چون رنگ نشده و سفیده سنش رو زیاد نشون میده . قیافه اش خسته است . طرز لباس پوشیدنش نشون میده برای خودش اصلا اهمیت قائل نیست. لوند نیست ( که از نون شب واجب تره ) و غیره . وقتی حال طرف رو حسابی گرفتن میگن حالا میخوای عوض بشی ؟ اون هم میگه آره . دیگه شروع میکنن . یک نفر متخصص مد میاد و باهاش میره لباسهایی که مد باشه و بهش بیاد میخره . متخصص مو موهاش رو کوتاه و رنگ میکنه و دوتا دندنپزشک روی دندناش کار میکنن که مرتب و قشنگ بشه ( فکر میکنن دندناش رو میتراشن و روکش سفید و مرتب میکنن آخه ارتدنسی که تو یک هفته نمیشه کرد ) و دکتر پوست توسط لیزر یا تزریق بوتاکس روی پوستش کار میکنه و همیشه یک کار دیگه هم دارن . بنا بر تشخیص ژوری مثلا میگن این طرف اعتماد به نفسش ضعیفه . یک نفر متخصص سخنرانی میاد باهاش کار میکنه که بتونه خوب خودشو مطرح کنه . یا مثلا میکن این خانم خیلی خسته است . تمام ون یک هفته به ماساژ و جکوزی و غیره میگذره یا مثلا این خانم خنده رو نیست و این یکی رو برد بودند پیش متخصص خنده !!! باورتدن میشه و انقدر باهاش کار کردن که تونست بخنده و خیلی روی ظاهرش و برخورد اولش تاثیر گذاشت . خلاصه برای هر چیز یک متخصص دارن و بعد از یک هفته که لباس شیکها رو پوشید و رفت پیش آرایشگر و وارد صحنه میشه واقعا یک آدم دیگه است انقدر معرکه شده ( نمیدونم چرا سراغ من نمیان ) یکیشون که بچه اش همینطور با دهن باز مامانه رو نگاه میکرد و شوهرش کف کرده بود. اما خلاصه خیلی میچسبه دیدن این برنامه که به ما نشون میده اون خانمهایی که زیبا نیستن فقط به این دلیله که نمیتونن خودشون رو زیبا نشون بدن .

> /span>

1 comment:

Anonymous said...

آها ... قبلا يه برنامه ي مشابه رو توي بي بي سي پرايم مي ديدم . اون فقط در مورد لباس و مو بود . و توي خونه هاشون دوربين كار مي گذاشتند .
معركه است . اگه سراغ تو اومدند آدرس من رو هم بده ...
;)